Case study SEO sklepu internetowego Health & Beauty

Z sklepem współpracuję do dziś, a po 3 latach współpracy doszliśmy do ponad 22 000 odwiedzających z wyszukiwarki co miesiąc, gdzie na początku współpracy ich liczba nie przekraczała 1500 osób. Jak to się zaczęło?

Wzrost ruchu
z 1466 do 22 759 miesięcznie
wzrost słów w top3
+488 słów
wzrost słów w top10
+1500 słów
wzrost słów w top50
+6600 słów
Zaczynamy współpracę?

Jak to się zaczęło?

Zgłosiła się do mnie właścicielka sklepu internetowego, która była bliska zamknięcia działalności ze względu na małą sprzedaż, niską liczbę odwiedzin na sklepie i rosnącą konkurencję. Pomimo, że na sklepie było wiele produktów, to sprzedaż oscylowała w 10-20 zamówieniach w ciągu miesiąca.

Moim zadaniem było zwiększenie liczby odwiedzin i zamówień na sklepie internetowym. Nie mogę powiedzieć, że efekt końcowy przerósł nasze najśmielsze oczekiwania, bo zakładaliśmy podobny cel. Jednakże wzrost odwiedzin z wyszukiwarki Google o 1036% po pierwszym roku współpracy pozytywnie mnie zaskoczył.

Z sklepem współpracuję do dziś, a po 3 latach współpracy doszliśmy do ponad 22 000 odwiedzających z wyszukiwarki co miesiąc, gdzie na początku współpracy ich liczba nie przekraczała 1500 osób. Jak to się zaczęło?

  • Rozpoczęcie współpracy: maj 2018
  • Liczba osób odwiedzających stronę: 1466
  • Odwiedziny z wyszukiwarki Google: 1209
  • Procentowy ruch z wyszukiwarki: 81,6%

Efekt SEO po roku współpracy

  • Czas działań SEO: 12 miesięcy
  • Liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 15 101 miesięcznie
  • Odwiedziny z wyszukiwarki Google: z 1209 do 13 737 miesięcznie
  • Procentowy ruch z wyszukiwarki: 89,9%
  • liczba słów w TOP3 zwiększyła się z 26 do 356
  • liczba słów w TOP10 zwiększyła się z 177 do 740
  • liczba słów w TOP50 zwiększyła się z 656 do 2855
  • liczba wejść z wyszukiwarki miesięcznie wzrosła z 1209 do 13737

Krok 1: Audyt SEO

Strona mojego klienta nigdy wcześniej nie była pozycjonowana, dlatego należało wykonać audyt SEO. Sprawdziłem dokładnie krok po kroku wszystkie techniczne aspekty SEO, a następnie przystąpiłem do wdrażania przygotowanego planu. Na początku współpracy:

  • zoptymalizowałem stronę internetową pod kątem szybkości wczytywania
  • poprawiłem strukturę nagłówków h1-h6
  • poprawiłem mapę witryny

Krok 2: Content

Na stronę został dodane opisy wszystkich kategorii oraz co miesiąc zaczęły pojawiać się wpisy blogowe, których wcześniej nie było na sklepie. To pozwoliło na lepsze linkowanie wewnętrzne, a także zdobycie dodatkowego ruchu i widoczności w Google.

  • 4-5 wpisów blogowych co miesiąc
  • dodanie opisów kategorii w sklepie

Krok 3: Poprawa stron produktowych

Poprawiłem wygląd strony produktowej, aby dostosować ją do wygody użytkowników. Dodatkowo ustawiłem odpowiednią strukturę nagłówków na stronie, a w zdjęciach zostały uzupełnione o opisy. Zwiększyłem również opis produktów, nasycając strony produktów niezbędną treścią.

  • optymalizacja title i meta description
  • dodanie nagłówków h2
  • dodanie opisów zdjęć
  • rozbudowa stron produktowych

Czy pozycjonowanie sklepu się opłaca?

Wzrost przychodów o 2447%

Zobacz na przykładzie powyższego sklepu internetowego jak pozycjonowanie przekłada się na zwiększenie sprzedaży.

Czas działań SEO: 22 miesiące

Unikalne zakupy: z 34 do 901 miesięcznie

Wzrost przychodów: 2447%

Ruch z wyszukiwarki większy o 1633%

Liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 22 759 miesięcznie

Czas działań SEO: 36 miesięcy

Odwiedziny z wyszukiwarki Google: z 1209 do 20 961 miesięcznie

Procentowy ruch z wyszukiwarki: 91,9%

Efekty pozycjonowania po 3 latach

Po trzech latach współpracy udało mi się osiągnąć:

  • 490 słów w TOP3
  • 1482 słów w TOP10
  • 6954 słów w TOP50
  • liczba osób odwiedzających stronę: z 1466 do 22 759 miesięcznie
  • zwiększenie ilości zamówień w miesiącu z ok. 40 do prawie 1000

Po trzech latach sklep w ciągu jednego dnia sklep sprzedawał więcej niż wcześniej przez cały miesiąc.

/ PROSTY I SPRAWDZONY MODEL WSPÓŁPRACY

Zobacz jak pracuję

Rozmowa

Odpowiem na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości oraz pokażę Ci dlaczego inwestycja w pozycjonowanie się opłaca.

Analiza konkurencji

Sprawdzę Twoją konkurencję i powiem Ci jakie efekty możemy osiągnąć w określonym czasie.

Wybór słów kluczowych

Wybiorę najlepsze słowa kluczowe, które opisują Twoją stronę internetową, aby pozyskać ruch z Google.

Optymalizacja

Zajmę się techniczną optymalizacją Twojej strony internetowej, aby była zgodna z wytycznymi Google.

Raportowanie

Pokażę Ci jakie efekty dało pozycjonowanie, a Ty na bieżąco możesz śledzić pozycję słów w Google i widoczności strony.

Wzrost widoczności

To nasz wspólny cel, który osiągniemy dzięki odpowiedniej współpracy i wzajemnemu zrozumieniu.

/ opinie klientów

Co mówią o mnie klienci?

Najlepszy specjalista z jakim miałem przyjemność pracować. Zawsze służy pomocą, nawet późnym wieczorem kiedy jej potrzebowałem. Polecam z całego serca i z czystym sumieniem

/ k. franczuk
właściciel sklepu

Profesjonalne podejście do klienta, określenie jego potrzeb i możliwości, szybkie rezultaty. Przeprowadzona kampania zaskoczyła mnie pozytywnie. Klienci z łatwością odnajdują moją firmę i oferowane usługi.

/ mikołaj
właściciel lokalnej firmy

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony?

  • Stosuję skuteczne metody pozycjonowania
  • Pełna opieka i rozbudowane raporty z działania
  • Prosta umowa bez ukrytych kosztów i zobowiązań

Zamów bezpłatną wycenę

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu

Dzięki!
Powinienem odpowiedzieć w ciągu 24 godzin!
Oops! Something went wrong while submitting the form.