Case study SEO sklepu internetowego z branży odzieżowej

Wzrost liczby odwiedzających o 247% w ciągu dwóch miesięcy​.

Wzrost ruchu
247% w 2 miesiące
wzrost słów w top3
wzrost słów w top10
600% więcej
wzrost słów w top50
69% więcej
Zaczynamy współpracę?

Krok 1: Audyt SEO

Strona mojego klienta nigdy wcześniej nie była pozycjonowana, dlatego należało wykonać audyt SEO. Sprawdziłem dokładnie krok po kroku wszystkie techniczne aspekty SEO, a następnie przystąpiłem do wdrażania przygotowanego planu. Na początku współpracy:

  • zoptymalizowałem stronę internetową pod kątem szybkości wczytywania
  • poprawiłem strukturę nagłówków h1-h6
  • poprawiłem mapę witryny

Krok 2: Content

Na stronę został dodane opisy wszystkich kategorii oraz co miesiąc zaczęły pojawiać się wpisy blogowe, których wcześniej nie było na sklepie. To pozwoliło na lepsze linkowanie wewnętrzne, a także zdobycie dodatkowego ruchu i widoczności w Google.

  • 4-5 wpisów blogowych co miesiąc
  • dodanie opisów kategorii w sklepie

Krok 3: Poprawa stron produktowych

Poprawiłem sposób wyświetlania się zdjęć produktowych, bo wyświetlały się one w zły sposób psując jakość zdjęcia. Dodatkowo ustawiłem odpowiednią strukturę nagłówków na stronie, a w zdjęciach zostały uzupełnione o opisy. Zwiększyłem również opis produktów, nasycając strony produktów niezbędną treścią.

  • optymalizacja title i meta description
  • dodanie nagłówków h2
  • dodanie opisów zdjęć

Krok 4: Linkowanie zewnętrzne

Do stron prowadziło kilka linków słabej jakości, więc trzeba było przygotować odpowiednie linkowanie zewnętrzne. Ponieważ klient posiadał mały budżet nie skupiałem się tutaj na artykułach sponsorowanych, a budowanie linków rozpocząłem od relinkowania z miejsc konkurencji + postów tematycznych.

  • ok. 20 linków z relinkowania miesięcznie
  • ok. 20 linków z postów tematycznych miesięcznie

Czy takie pozycjonowanie jest skuteczne?

To dopiero początek mojej współpracy z klientem, ale już po dwóch miesiącach współpracy wyniki przy zakładanym budżecie były zadowalające.

W ciągu dwóch miesięcy:

  • rozpoczęcie współpracy: 1 sierpnia 2021
  • liczba słów w TOP10 zwiększyła się z 2 do 14
  • liczba słów w TOP50 zwiększyła się z 238 do 403
  • liczba wejść z wyszukiwarki miesięcznie wzrosła z 209 do 727
  • efekt: 600% więcej słów w TOP10
  • efekt: 69% więcej słów w TOP50
  • efekt: 247% więcej wejść z wyszukiwarki

Liczba słów kluczowych w TOP10

Liczba słów kluczowych w TOP50

/ PROSTY I SPRAWDZONY MODEL WSPÓŁPRACY

Zobacz jak pracuję

Rozmowa

Odpowiem na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości oraz pokażę Ci dlaczego inwestycja w pozycjonowanie się opłaca.

Analiza konkurencji

Sprawdzę Twoją konkurencję i powiem Ci jakie efekty możemy osiągnąć w określonym czasie.

Wybór słów kluczowych

Wybiorę najlepsze słowa kluczowe, które opisują Twoją stronę internetową, aby pozyskać ruch z Google.

Optymalizacja

Zajmę się techniczną optymalizacją Twojej strony internetowej, aby była zgodna z wytycznymi Google.

Raportowanie

Pokażę Ci jakie efekty dało pozycjonowanie, a Ty na bieżąco możesz śledzić pozycję słów w Google i widoczności strony.

Wzrost widoczności

To nasz wspólny cel, który osiągniemy dzięki odpowiedniej współpracy i wzajemnemu zrozumieniu.

/ opinie klientów

Co mówią o mnie klienci?

Najlepszy specjalista z jakim miałem przyjemność pracować. Zawsze służy pomocą, nawet późnym wieczorem kiedy jej potrzebowałem. Polecam z całego serca i z czystym sumieniem

/ k. franczuk
właściciel sklepu

Profesjonalne podejście do klienta, określenie jego potrzeb i możliwości, szybkie rezultaty. Przeprowadzona kampania zaskoczyła mnie pozytywnie. Klienci z łatwością odnajdują moją firmę i oferowane usługi.

/ mikołaj
właściciel lokalnej firmy

Chcesz zwiększyć widoczność Twojej strony?

  • Stosuję skuteczne metody pozycjonowania
  • Pełna opieka i rozbudowane raporty z działania
  • Prosta umowa bez ukrytych kosztów i zobowiązań

Zamów bezpłatną wycenę

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu

Dzięki!
Powinienem odpowiedzieć w ciągu 24 godzin!
Oops! Something went wrong while submitting the form.